Arrrrghh, jeg er så sur! BRING er nok de største amatører, jeg længe er stødt på. BRING er er transportfirma / kurérservice eller hvad de nu er, men de kan absolut ikke finde ud af at levere en pakke.
Jeg har bestilt en pakke fra Sverige, der i sidste uge blev forsøgt leveret af BRING til min hjemmeadresse mens jeg var på arbejde. Jeg blev så glad, da jeg har ventet på den pakke i over en måned. Det havde afsender dog informeret mig om, så jeg var meget spændt.
Jeg kontaktede BRING og aftalte med dem, at pakken skulle leveres i mandags mellem kl. 17-21 på min hjemmeadresse. Da jeg så kommer hjem kl. 16.45 lå der en pakkeseddel i min postkasse. Pakken var forsøgt leveret før kl. 17! Nåh, det kan jo ske, tænkte jeg og tog atter kontakt til BRING tirsdag. Det var de meget kede af, og vi aftalte så en ny levering mellem kl. 17-21 onsdag. Jeg kom hjem 16.50 og IGEN var pakken forsøgt leveret før aftalt tidspunkt…. GRRRR!!!
Jeg nåede så at fange BRINGS kundeservice, meget irriteret, og blev endnu engang enig om en ny levering i går torsdag. Denne gang på mit arbejde mellem kl. 8-16, for de kunne jo åbenbart ikke finde ud af andet end at levere før kl. 17. Men kom der en pakke? Næh nej! Ingen pakke kom. Jeg skrev en mail til dem, at det bare ikke var i orden. TRE gange uden levering indenfor aftalt tidspunkt. Hvor amatøragtige og inkompetente er de lige hos BRING altså!!! Jeg skrev, at det BARE var vigtigt, at den pakke blev leveret i dag, fredag.
I dag har jeg så modtaget en mail fra BRING. Kære kunde, din pakke er sendt retur til afsenderen!! SAY WHAT!!!!???
Jeg får så muligheden for at klage. Ja, hvad i alverden hjælper det mig at klage. Min pakke er sendt retur, nu kan der endnu en måned, før den kommer igen!! 🙁
Og hvad med al den tid, jeg bruger på det! Hvem skal kompensere for det?
Troede ærlig talt at BRING var lidt mere seriøse end bare det, men lignende AMATØRER har jeg ikke set længe. Er virkelig pissed!!! Her er deres beskrivelse af dem selv: “Bring er en af de største post- og logistikaktører i Norden“. Yeah, right!! Kan godt være I er de største, men absolut ikke de bedste! Og tænk engang, de arbejder med logistik!!
3 Comments
Thomas Sørensen
inter at bemærke
Diana
Jeg er også i klemme ved Bring! Mage til lort skal man da lede længe efter!
Michael
Kan kun støtte op om at det er et skod firma, deres kundeservice er ikke eksisterende, lige meget hvad tid man ringer er der 20 min. ventetid, og det er sjovt nok den samme dame man får fat i. Skulle have modtaget en pakke fra Viasat, deres første forsøg på at aflevere mislykkedes da de adresse data var mangelfulde, WTF !!! Jeg laver så en genbestilling og taler med kundeservice der forsikre mig at pakken nok skal komme igen, efter 2 dages venten ringer jeg igen, denne gang kan de så fortælle mig at pakken er blevet leveret og Frederik har kvitteret for den, skide godt, bortset fra at der ikke er nogen i huset der hedder Frederik ! Heller ej naboer. De undersøger nu sagen hos Bring og fortæller mig nu at pakken er blevet sendt retur til afsender, GRRRRRRRRR !! Så nu venter vi lige en 5-7 hverdage før vi prøver igen !!! Bedre held næste gang BRING !!!!